Avantaje
Sistemul de apelare ospatar / chelner : avantajele restaurantului si ale clientului.

1. I. Ce este Sistemul de apelare ospatar?
1. R. Sistemul de apelare ospatar / chelner este format din unul sau mai multe Receptoare / Afisaje LED si o serie de butoane transmitatoare. Receptoarele / Afisajele LED poate fi fie agatate pe perete sau pot fi puse la receptie / bar. Butonul de apelare poate fi fixat pe masa clientilor sau pe un perete aproape de client. Dupa ce clientul a apasat pe butonul de apelare, Receptorul cu LED-uri va afisa numarul de masa / camera pe ecranul sau mare si clar, astfel încât chelnerul va sti care dintre clienti are nevoie de servicii în mod clar. Astfel, clientul va beneficia de asistenta chelnerului într-un timp foarte scurt.
Întregul sistem de apelare foloseste tehnologia fara fir (wireless) permitand o instalare usoara. 

2. I. Cine va avea nevoie de Sistemul de apelare ospatar /chelner wireless?
2. R. Sistemul de apelare ospatar/chelner wireless este potrivit pentru toate restaurantele, sali de mese/ mic dejun, saloane karaoke, baruri, cluburi de noapte, cafenele, ceainari, bowling-uri, saune, sali de masaj, cazinouri, spitale, cluburi de sanatate, supermarket-uri, fabrici cu linii de productie ....
Aproape toate industria serviciilor are nevoie de acest sistem de apelare wireless pentru a oferi servicii excelente clientilor lor.


Avantaje pentru client :

- Clientii pot apela un chelner atunci când ocupa o masa si sunt gata pentru a comanda;.
- Sistemul de apelare ospatar wireless va evita întreruperea de catre chelner a clientilor în timpul momentelor private;
- clientii nu mai sunt nevoiti sa se uite în jurul lor, sa stea cu mâinile ridicate sau sa strige pentru a atrage atentia chelnerului;
- clientii pot apela cu usurinta chelnerul pentru a plasa comanda initiala, sau în cursul servirii mesei pentru mai multe comenzi suplimentare de alimente, bauturi, desert, cafea, factura, etc.
- noutatea va atrage cu siguranta noi clienti si va vor incanta clientii dvs. existenti;
- evitati sa deranjati ceilalti clienti în timp ce asteptati chelnerul;
- contribuiti la un mediu linistit, relaxant si confortabil pentru ceilati clienti.

Avantaje pentru restaurant :

 - imbunatatirea serviciilor pentru satisfacerea clientilor;

- chelnerii vor fi mai bine integrati, mai bine coordonati si mai performanti;
- va scadea nivelul erorilor chelnerilor in servire;
- chelnerii vor fi mai putin stresati;
- mesele vor fi disponibile mai repede, pentru urmatorii clienti care asteapta;
- clientilor le va placea foarte mult si vor reveni cu placere;
- restaurantul va vinde mai multe produse;

- oferiti un serviciu flexibil si discret, asigurand o legatura permanenta intre client si ospatar;
- tehnologie wireless pentru o instalare usoara;
- Mai multe receptoare si butoane de comanda pot lucra simultan, fara a se influenta reciproc.

In concluzie : Sistemul de apelare ospatar /chelner wireless duce la cresterea vanzarilor si la imbunatatirea serviciilor