General
Societatea care administrează site-ul https://sistem-apelare-ospatar.ro, denumit în continuare Sistem Apelare Ospatar, este Masterex Style S.R.L, înregistrată la Registrul Comertului cu nr. J13/665/1996 şi având Codul Unic de Înregistrare RO 5179200.
Folosirea acestui site implică acceptarea politicii de confidenţialitate de mai jos. Recomandăm citirea cu atenţie a acesteia. Sistem Apelare Ospatar îşi asumă dreptul de a modifica aceste prevederi fără o altă notificare. Cea mai recentă versiune poate fi găsită accesând pagina Termeni si conditii.
Cum comand
Vizualizati paginile cu produsele care va intereseaza si adaugati produsul in cos apasand pe butonul “Adauga in cos”. Confirmati adaugarea produsului in cos daca doriti ca acesta sa apara in cosul de cumparaturi. In final, se pot face modificari asupra produselor selectate, modificarea cantitatilor, stergerea unui produs, golirea cosului. Puteti cauta un produs dupa denumire sau dupa denumire si descriere folosind fereastra din partea superioara a ecranului. In orice moment puteti vedea ce contine cosul de cumparaturi prin apasarea butonului “vezi cosul”. Va rugam sa completati cu atentie formularul de comanda prin furnizarea de date exacte, pentru onorarea comenzii. Veti primi un email cu o copie a comenzii efectuate cat si a datelor furnizate de dumneavoastra. Daca unul dintre produsele comandate nu se afla in stoc, veti primi un email prin care veti fi anuntat. Comenzile care contin adrese de casute postale nu vor fi onorate !
Discounturi
Discounturile oferite sunt valabile numai pentru comenzile efectuate online. Nu se aplica discounturi pentru comenzile efectuate telefonic, mail sau pentru produsele achizitionate direct din magazin.
Informaţii personale
Sunteţi de acord ca furnizarea serviciilor sau a produselor prezentate pe Sistem Apelare Ospatar.ro să înceapă imediat după îndeplinirea tuturor formalităţilor de înregistrare cerute.
Informaţiile furnizate trebuie să fie corecte. Optând pentru a plasa o comanda, vă obligaţi să ne furnizaţi corect numele, adresa şi alte informaţii utile pentru intocmirea corecta a documentelor de facturare si livrare.
Securitatea datelor personale
Accesarea https://.sistem-apelare-ospatar.ro implică acceptul utilizatorilor ca datele lor personale să fie păstrate şi prelucrate de Sistem Apelare Ospatar. Scopurile prelucrării acestor date sunt: crearea unei baze de date pentru realizarea de rapoarte statistice, informarea despre promoţiile pe https://.sistem-apelare-ospatar.ro sau despre orice alte promoţii sau activităţi desfăşurate de Sistem Apelare Ospatar prin orice mijloace de comunicare (postă, e-mail, telefon, SMS, etc). Sistem Apelare Ospatar se obligă ca datele personale să nu fie difuzate către terţi, cu excepţia operatorului de marketing direct (al acestuia). Datele dumneavoastră personale vor putea fi transmise autorităţilor în drept cu scopul verificării tranzacţiilor comerciale sau altor autorităţi în drept pentru efectuarea oricăror verificări, dacă acest lucru va fi solicitat în conformitate cu legile în vigoare.
Sistem Apelare Ospatar certifică faptul că va respecta drepturile conferite de Legea nr. 677/2001 privind protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, a Legii nr. 365/2002 privind comerţul electronic, precum şi a Ordonanţei nr. 130/2000 privind protecţia consumatorilor la încheierea şi executarea contractelor la distanţă cu modificările ulterioare. Printre aceste drepturi se numără (enumerarea nu are un caracter limitativ):
– dreptul de a cere Sistem Apelare Ospatar să vă confirme prelucrarea sau nu a datelelor dumneavoastră personale, în mod gratuit;
– dreptul de a cere Sistem Apelare Ospatar să rectifice, actualizeze, blocheze sau sterge, în mod gratuit, acele date furnizate a căror prelucrare nu este conform dispoziţiilor Legii nr. 677/2001;
– dreptul de a cere Sistem Apelare Ospatar să înceteze, în mod gratuit, prelucrarea datelor dumneavoastră personale;
– dreptul de a cere Sistem Apelare Ospatar să înceteze expedierea de mesaje promoţionale;
– dreptul dumneavoastră de a notifica în scris Sistem Apelare Ospatar că renunţaţi la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului prin returnarea în acest termen a produsului cumpărat în ambalajul original, cu toate accesoriile şi fără să prezinte nici o urmă de deteriorare sau uzură, clientul suportand cheltuielile de expediţie conform legii romane.
Orice astfel de cerere/notificare se va data, semna şi trimite de către persoana înscrisă în baza de date prin e-mail la adresa contact@sistem-apelare-ospatar.ro sau prin poştă, la adresa: SC MASTEREX STYLE SRL, str. Prieteniei nr.7, Bl.P, Sc.E, Ap.61, Constanţa. Sistem Apelare Ospatar foloseşte măsuri de securitate împotriva pierderii, alterării sau folosirii greşite a informaţiilor care se află sub controlul nostru.
Orice încercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica conţinutul site-ului sau de a afecta performanţele serverului pe care rulează site-ul www.Sistem Apelare Ospatar.ro, va fi considerată o tentativă de fraudare a site-ului Sistem Apelare Ospatar şi va pune în mişcare cercetarea penală împotriva aceluia sau acelora care au iniţiat această actiune.
Informaţii despre livrare
Produsele comandate se livrează în toată ţara în aceeaşi zi dacă comanda a fost expediată până în ora 14.00 sau a 2 – a zi dacă aceasta a fost expediată dupa ora 14.00. Livrarile se fac de luni pana joi inclusiv !
Produsele se expediază în ambalajul original, sigilat al producătorului şi sunt asigurate pe tot parcursul transportului până la livrare.
Produsele se expediază folosind serviciile curierului rapid în sistem Door to Door – FAN Courier sau DPD Courier.
Înaintea livrării clientul este contactat telefonic sau prin email pentru stabilirea detaliilor, legate de intrare în posesia produselor comandate.
Intervalul de livrare este de obicei 24-48 ore în orice oraş din ţară daca optaţi pentru expedierea cu societatea de curierat rapid
Modalitati de Plata / Cum Platesc?
Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).
Daca ati ales metoda de plata ” Online prin card bancar ” este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.
– Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului “3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
– “3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.
Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision.
IMPORTANT:
În momentul livrării vă rugăm să verificaţi faptul ca ambalajul în care sunt transportate produsele, este sigilat şi poartă documentul de expediţie AWB.
Daca observaţi nereguli sau vi se pare ceva suspect în legătură cu coletul vă sfătuim să refuzaţi primirea acestuia şi să specificaţi pe documentul de expediţie AWB motivele refuzului.
La primul colet neridicat, ne rezervăm dreptul de a nu mai livra nici o comandă prin Ramburs, plata putându-se realiza doar anticipat (OP) sau online. Pentru orice detalii, informaţii suplimentare sau reclamaţii vă rugăm să ne contactaţi.
Service si garantie
Pentru produsele care prezinta defecte in perioada de garantie si nu indeplinesc conditiile obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumprate (vezi paragraful Conditii de acceptare retur produs(e)), cumparatorul va contacta Sistem Apelare Ospatar .
Inlocuire produs
Pentru produsele cumparate care indeplinesc conditiile obligatorii de aplicare procedura retur si presupune inlocuire produs, vanzatorul va inlocui produsul cu unul nou al modelului specificat in comanda initiala a cumparatorului. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs din aceeasi categorie de o valoare mai mare, cumparatorul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, cumparatorul va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.
Garanţia oferită produselor
SC MASTEREX STYLE SRL garantează calitatea produselor vândute în magazinul său online https://sistem-apelare-ospatar.ro
Toate produsele vândute prin intermediul site-lui https://sistem-apelare-ospatar.ro beneficiaza de 12 luni garantie.
Toate pachetele vor fi ambalate în mod corespunzător pentru a preveni deteriorările de transport.
Fotografiile produselor prezente pe site au caracter strict informativ si nu reprezintă nici un fel de obligatie contractuală, acestea putând fi schimbate fără o notificare in prealabil.
Culorile produselor prezentate trebuiesc considerate aproximative. Culorile pot fi afișate diferit în funcție de ecranul computerului, laptopului sau de orice alt dispozitiv mobil pe care sunt afișate și pot fi diferite de culorile reale.
Daca aveţi întrebări în legatură cu produsele pe care le oferim, vă rugăm să ne contactaţi pe e-mail sau telefon.
Returnare produse cumpărate
Daca esti nemultumit de produsele cumparate de la https://sistem-apelare-ospatar.ro si vrei sa renunti la cumparare poti sa aplici procedura de retur a produselor in maxim 10 zile de la receptia acestora.
Conditii de acceptare retur produs(e):
– Produs ce nu este conform cu specificatiile din oferta vanzatorului
– Produs ce nu este conform specificatiilor mentionate in comanda cumparatorului
– Produs nefunctional in primele 24 ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari
– Renuntarea la cumparare.
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului de la incheierea contractului.
Renuntarea la cumparare in termen de 10 zile se poate aplica doar pentru produsele comandate online si livrate prin curier.
Dreptul de renuntarea la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice.
Procedura de retur produse presupune urmatorii pasi :
- Inregistrare cerere retur produse si obtinerea numarului de inregistrare retur (NR-RMA)
- Cumparatorul va trimite prin e-mail la adresa contact@sistem-apelare-ospatar.ro o cerere cu subiectul : Cerere retur produs – comanda nr. …..din………….2020;
- In cadrul cererii se vor specifica:
– numar comanda si data emiterii comenzii;
– date cumparator: nume si prenume, adresa de e-mail folosita la inregistrare cont si plasare comanda online pe https://sistem-apelare-ospatar.ro;
– numar factura si data emiterii facturii ce fac dovada achizitionarii produsului/produselor;
– cauzele/motivele care au dus la aplicarea procedurii de retur produs(e).
- La acest e-mail se vor atasa copii ale urmatoarelor documente: copie factura fiscala, aviz de insotire a marfii/AWB;
- Cererea de retur va fi aprobata si inregistrata in sistem doar daca datale mentionate conform pasului 2) sunt corecte si complete si daca indeplineste conditiile obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumparate (vezi paragraful Conditii de acceptare retur produs(e));
- In maxim 24-48 ore cumparatorul va primi pe e-mail un numar de inregistrare de retur (NR-RMA) si detalii privind aplicarea procedurii de retur.
- Retur produs(e)
- Cumparatorul va face efectiv returnarea produselor prin curier rapid catre locatia de unde i-au fost livrate si facturate produselor, doar dupa comunicarea de catre operatorul Sistem Apelare Ospatar prin e-mail a numarului de inregistare retur (NR-RMA) si a detaliilor cu privire la procedura de retur produse, pentru retur produse aplicandu-se costuri si taxe speciale (vezi paragraful Costuri si taxe speciale pentru retur produs(e)). Este obligatorie prezentarea de catre cumparator a numarului de inregistrare retur (NR-RMA) pe toata perioada aplicarii procedurii de retur produs(e).
- Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original cu toate accesoriile si consumabilele aferente (daca este cazul, inclusiv manuale, cd/dvd-uri, etc), fara a reprezenta urme de uzura, modificare sau consum atat in cazul produselor cat si ale accesoriilor sau/si consumabilelor ce insotesc produsele returnate, cu etichetele de garantie intacte si documentele originale care l-au insotit (factura fiscala, certificat garantie, etc).
- Constatare si validare acceptare retur produs(e)
- Dupa sosirea produsului/produselor in locatia Sistem Apelare Ospatar, personalul calificat va verifica si constata daca pentru aceste produse primite se aplica procedura de retur. Verificarea si constatarea se face pe baza cererii de retur emisa de catre cumparator si a conditiilor obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumparate (vezi paragraful Conditii de acceptare retur produs(e));
- Rezultatele finale constatate vor fi comunicate cumparatorului, in maxim 24-48 ore de la primirea produsului/produselor prin e-mail, acestea facand referire si la taxele speciale aplicate, daca este cazul, in procesul de retur produs(e) (vezi paragraful Costuri si taxe speciale pentru retur produs(e));
- Pe baza rezultatelor comunicate, cumparatorul este obligat, prin e-mail, in a furniza acceptul sau observatiile cu privire la cele mentionate in rezultatele comunicate, in vederea continuarii procesului de retur produs(e).
Costuri si taxe speciale pentru retur produs(e)
Costuri suportate de catre cumparator:
Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia cumparatorul renunta la achizitionarea produsului in termen de 10 zile de la receptia produsului;
– Cost transport curier pentru optiunea cumparatorului de a reexpedia produsul ce s-a constatat de catre vanzator ca nu indeplineste conditiile obligatorii de aplicare procedura retur produs(e);
– costuri speciale : deteriorare ambalaj, neambalarea produsului in ambalajul original, zgarieturi sau deteriorari ale produsului.
Costuri suportate de catre vanzator:
Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia la receptia produsului cumparatorul constata ca:
– Produs ce nu este conform cu specificatiile din oferta vanzatorului ;
– Produs ce nu este conform specificatiilor mentionate in comanda cumparatorului ;
– Produs este nefunctional in primele 24 ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari.
Rambursare sumelor
Rambursarea sumelor se va face in 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator. Sumele vor fi virate in contul consumatorului sau expediate prin Posta / Curier. In situatia in care sumele sunt rambursate prin Posta / Curier, costurile expedierii (sumelor) sunt suportate de consumator.